|
|
|
|---|---|
E30_320i |
Tjena. Hur kopplar ni in två steg?` Har ett steg sen innan men koppla på ett annat med hjälp av samma tröm som det andra, tog plus från + på steget till plus på det sandra, men det va typ som första steget styrde det andra,, eller ska man ha någon mellan koppling tack på hörhan Tommy |
E30_320i |
glömde tilllägga att jag har två lågnivå utgångar på sterion min.. Har en Kemwodd 4*50 av den nyare moddelen! Tommy |
|
Strömförsörjningen (plus/minus) skall kopplas på samma punkter som första steget, se bara till att ledningsarea och säkringar är korrekt dimnesionerade. Remotestart av stegen kopplas också ihop, sen startar båda samtidigt och inget steg styr det andra osv. Signalingångarna kan ev. också grenas till båda stegen, ev. får man justera nivån på varje steg om det finns kontroller för detta. Om huvudenheten har dubbla utgångar (= 4st RCA-kontakter) så tar man lämpligast signalen där, sen är det bara att rocka på. FP |
|
E30_320i |
OKEJ SÅ JAG KÄNKTE, MEN DÅ E JAG HELT HUNDRA NU,. TACK |
alex_328 |
du drar lågnivå från out utgången på slutsteg 1 till IN ingången på slutsteg på .. ström gör du lika dant med som på slutsteg nr 1 .. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.