|
|
|
|---|---|
Mr Jim |
Hej. Tänkte höra om någon vet hur effektivt det är att annonsera på BMW Powers annons sidor? Är det effektivt eller är det så att alla som går in på dessa sidor redan är nöjda BMW ägare? Skall tyvärr sälja min pärla pga garabrist och stöldproblem (sist stal svinen hela fronten på min bil) Mvh/ Mr Jim PS. Är någon intresserad av en 328i Coupe i kanonskick så kolla min annons (Röd 328 -95 som finns i Lidköping) DS. |
Christoffer |
Hej mr Jim! Jag tror tyvärr att det är så att de flesta börs besökare redan är BMW ägare som vill kolla lite vad som finns och var priset för deras bil ligger. Men det är klart, många är säkert intresserade av att byta upp sig till din bil. C |
j_s |
skadar ju inte att ha annonser på så många ställen som möjligt... |
Mr Jim |
Ok, är det någon som har något bra tips på andra bra annonssidor på Internet? Mr Jim |
| blocket.se | |
| Jag hittade faktiskt min 320 94a här! Vad det gäller börsen så är jag dock lite förvånad över priserna. Finns det folk som verkligen betalar 90 000:- för en 320(E36) 92a? | |
Mr Jim |
Rickard>> Inte en anning. Tycker att jag ibland ser otroliga priser på 92:orna och då framförallt 325 coupe'er.. Själv begär jag 132.000:- för min 328i Coupe -95B som är rätt så välutrustad. Är det nån som vet vad dessa bilar har för snittpriser? Begär jag för mycket eller för lite? Mr Jim |
Mr Jim |
Stente >> Tack för tipset !! Mr Jim |
| har för mig att det finns en egen avdelning på forumet om priser????? | |
| Mr Jim >> Beror ju på hur långt den har gått, import/svensk, servicebok etc. Kolla på www.bytbil.com dom har ett stort urval av bilhandlarannonser. Ta snittet på de som ligger runt din egen och dra av minst 10% för att du är privatperson. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.