|
|
|
|---|---|
| Nån andra som har lest testet ennu? Motorn rasade bland annat.. :-) | |
V12 LeMans |
Ja , det var ju inte så imponerande . Jag föredrar nog Alpina roadster S , om jag får välja . |
|
Japp jag har läst testet. Självklart ska inte motorn rasa. Men frågan är hur denna bilen har blivit behandlad?, Jag ställer mig ytterst tveksam til latt någon som lägger över en halv miljon på en bil av sina egna pengar kör skiten ur bilen så fort dom får nycklarna och sen varje dag, varje körning. Om bilen fått lite mer värdig behandling hade det säkert aldrig hänt. Motorn är ju som bekant samma som i M3 E46 och även om den haft sina problem så känns detta mer som ett handhavarfel än något fel från BMW´s sida. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Varv tid runt Gotland ring med delad Nr1 i automobils tester visar att den är Snabb.Tänk då Coupen på ringen så har ni en Klar etta! Mpower |
|
|
Jag anser att om man lägger 600 papp på en bil med (visserligen felaktiga) sportbilsambitioner så ska man kunna redlina den varje dag efter inkörning om man så vill utan att motorn rasar. Det är ju knappast ngt nytt att M-motorerna på senare år varit hyfsat bräckliga. Väghållningen på den bilen är ett skämt. BMW gör bra autobahnkryssare, ska man köra när det svänger är det bäst att välja en annan bil. |
|
| Chiles: Och att bilen är snabbare än 997 Carrera S betyder då att Porsche borde ägna sig åt att trimma folkavagnar? | |
|
Ja du Chiles. Du verkar ju ha stenkoll på Z4. Har du överhuvudtaget sett någon? Jag tycker att testet visar ganska bra vad en Z4 är kapabel till. Den kör i från det mesta när det svänger. Att motorn gick sönder kan nog härledas till att bilen har fått gå benhårt sedan 0 mil, även om artikeln påpekar att bilen var inkörd innan. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Lite filmer från top gear och fifth gear Länk Här lossnar växel spaken :S hehe, han har ett kul test där med pengasedeln: Länk |
|
| "Väghållningen är ett skämt", Ja det finns ju säkert 5 eller tio bilar som inte är fullt så skämtsamma i världen då..... Man undrar ju bara vad resten av bilarna skall klassas som då? Pinsamt dåliga historier? | |
| chiles vilken bil snackar du om..det är väl ändå merca som är autobahnkryssare.. z4m har ju hur bra väghållning som hellst.. se tex top gears test där den är bla snabbare än ferrari 575 och aston martin vanquish | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.