|
|
|
|---|---|
|
Var på bmw i solna och köpte sprayfärg och lackstift. Samt gånggärn till tankluckan. Kostnad Sprayfärg inkl burk klartlack 122 kr. Lackstift inkl klarlackstift 83 Tanklocksfäste 70kr Så nu vet ni det. | |
|
Billigt lackstift :-) |
|
| Jo det var bra pris faktiskt, eftersom det var 2 stift. se ut som nagellack =) | |
|
Lyfter denna tråden med anledning av att jag var inne på BMW i Kristianstad idag och köpte en st Lachssilbermetallic sprayfärg med klarlack till det facila priset av ... 270 kr! Ingen dålig ökning i pris... Så nu vet ni det. |
|
|
Det fanns inte billigare hos någon färghandlare? Jag har för mig att jag kom undan med ca 200kr för en sprayburk färg (med ställbart munstycke) och en sprayburk klarlack. |
|
|
Shit Pommes vilken riktig skit-tråd jag skrivigt, nåja Typ meconomen meca kan också få fram , bara man har färgkoden. |
|
|
Billigt ändå då för att va bmw. Schmiedmann tar 260 kr med frakt för sprayburken +klarlack. 217 kr inklusive frakt för lackstift. |
|
| Schmiedmann är ju inte säeskilt kända för att vara billiga.. rent av lite dyrare än alla andra. | |
|
Jag tycker då det är praktiskt å handla för mej där på Schmiedmann. Och jag har ingen lust att åka 4 mil varje gång jag ska handla hos bmw Fast Schmiedmann ligger väl ganska bra i pris va?? Jag har kollat runt på bildels företag här i stan å jämför varje gång jag ska handla delar och dom andra är alltid dyrare. Förutom Biltema då men där handlar jag inte några bildelar till bmw:en. Till min vinterbil har jag handla på Biltema en gång och det var enda gången. Det ångrar jag grovt nu. |
|
|
Om Schmiedmann är dyrare än alla andra, vilka är då billigare? Har suttit och jämfört priser till förbannelse på tex bromsar och stötdämpare till e30 men hittills verkar Schmiedmann avsevärt billigare, åtminstone vad gäller de grejor jag kollat. För övrigt var sprayen jag köpte på BMW tidigare i veckan slut en timme efter att jag skivit här och inte räckte den långt heller. Klarlack har jag väldigt gott om. Dyrt nöje. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.