|
|
|
|---|---|
|
Halloj vilken navi OS får man med V27. har nu 4-1/40 i bilen (tror jag det var) kör alltså MK4 Tobmag | |
| 4-1/70 | |
| Tackar........... | |
|
Är det dags att updatera om man har 1-2/28? |
|
|
1-1/80 är den senaste. |
|
|
Kanske är fel tråd men då jag redan gjort några rader här så fortsätter jag väl. Jag har gjort en backup på min navi cd på en tdk skiva och den funkar utan problem i navigatorn. Sedan bränner jag ner uppdatering BMW271 på samma sätt och sätter nyckeln i läge 1 väntar tills navigatorn är igång och sedan stoppar i uppdaterings skivan men den vill bara inte starta utan får bara upp att det inte sitter en navi skiva i. Vad gör jag för fel ? |
|
|
Pröva att bränna en skiva till. Kör på lägsta möjliga brännjastighet. Testa även att bränna på något annat märke. ___ //Ulf |
|
|
Jag brände den på så sakta det bara gick (4x) men nej nej. Får åka ner och köpa några fler märken då. Någon som har någon rekomendation på vilka skivor som fungerar? Det finns ju ett par märken att pröva mellan :( Man borde sätta upp en lista på fungerande märken :) Som navi skivan jag gjorde fungerade TDK cd-r80 men som jag skrev så funkar den inte på som os skiva. |
|
|
Lyckad uppdatering av os Suck elektronik är värdelöst. :) Ialla fall har jag nu bränt 2 skivor med v27 och 2 med v28 och det visar sig att 1 av dom fungerar, det roliga är att samtliga skivor är av samma märke och är från samma inköpsdag jag har använt 2 olika brännarprogram och bränt dom lika, lägsta hastighet. Så känns som om läsaren i bilen läser lite som den vill! /D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.