|
|
|
|---|---|
|
Som sagt så kvarstår det vibrationer i bilen efter att jag bytt detta , kan ju säga att det mera slog innan i stödlagret.... Små irriterande vibrationer finns kvar usch .... Vad kan detta vara ? Mvh Niklas | |
|
Har också det och bytt båda, har sett nånstans att man kan rikta kardanen för att det kanske är en liten avvikelse i vinkeln mellan låda och diff... Mvh |
|
|
Bakre knuten (vid bakaxeln) kontrollerad? Brukar kunna gå torr. Svekke |
|
|
Bara att fetta in alltså? Ska testa, tack! Mvh |
|
| Att man alltid ska ha så svårt att tänka... =) | |
|
Har för mig att Hasso lyckades fetta in sin knut så vibbarna försvann. På min kardan så hade den gått länge utan fett och därmed blivit slut. Tog ner kardaneländet och bytte. Symptomet på min bil var att vibbarna kom främst vid gaspådrag. Svekke |
|
| Ajdå, det låter precis som jag har det... ska prova ändå. | |
|
Gammal tråd...men det samma gäller min e30. bytte hardy o stödlagret men vid gaspådrag så vibrerar det. Bara fetta in det då???? Iko |
|
|
På min gamla 540 E34 var jag tvungen att byta motorkuddar för att bli kvitt vibrationer i bilen. vibbarna kom speciellt mycket vid vänstersvängar för mig. Bara lite extra info till denna gamla tråd. |
|
|
Har nu köpt ny kardan (4755:- inkl. nytt stödlager och ny hardyskiva) och ska byta nästa vecka. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.