AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
734

Mindre och mindre inlägg på AP?

Juhas 530i
Tycker att aktivitetsnivån på AP håller på att sjunka. Eller har jag fel?

Mvh
Juha
To
964
Tozzy
M5 -00
BMWSC NR 490
Sommar o sol! då sitter man bakom ratten istället för bakom tangentbordet :)
Paap Reeder
... alla har fått igång sina ök efter vintern.

MVH /// Paap R
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Eller så sitter man ute, grilar o dricker nåt gott till! mumms :)

/Peter

le
234
leszek
BMW 535 -88
Jag själv brukar scanna av hela forumet om jag har något jag undrar över istället för att posta önödiga frågor....

Med tanke på dess storlek brukar jag få svar på 8 av 10 frågor genom sökfunktionen... Därför har jag antagligen så få inlägg...

Det säger lite om forumet :) (Mycket gott betyg!)
le
234
leszek
BMW 535 -88
Måste också tillägga att när jag under 3 år gick ifrån BMW saknade jag hela forumsbiten - trots att Volvo har ganska gott om forum. Dock inget med så avslappnad ton i inläggen... Här verkar alla vara polare...

Efter att ha läst inlägg på AP som volvo ägare började man längta tillbaka till BMW - alltså är det tack vare AP som jag idag stolt rattar min 3,5:a!!!

Idag var jag både stolt och svettig - ingen AC!!! :)
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Va..n!menar ni att det bara är jag som sitter här och ser spegelbilden av solen hela dagar och e.m?
Tycker att det snurrar på rätt så bra med inläggen ändå!
Men å andra sidan så är ju närminnet inte det bästa längre;-)
Måhända att man läser samma inlägg tre gånger,men då är man ju med i matchen iallafall. =-)

MVH Patrik
Bloggfunktionen kanske har fått bort en del inlägg som passar bättre där än i forumet... Sen är det väl som leszek säger, att nästan alla frågor redan är ställda och besvarade i forumet.

/Udo Dirkelsniff

Länk
Kanske borde bli Pro och blogga lite nu när det talas om det.

Tycker jag är inne 24/7 men det kanske beror på att jag inte har ngt bättre för mig. Börjar närma mig 1000 inlägg snart.

Är det gött bilväder i Sverige nu?

Här regnar det nästan varje dag, inte så kul att köra heller pga dåliga vägar :-(
Längtar hem och efter en gammal bmw med rak sexa.

-Phil
Nog har aktiviteten gått ner, och den lär väl bli ännu lägre nu när sommarvärmen äntligen har kommit.

Keep Your Distance!
Paap Reeder
... personligen läser jag aldrig nån annans bloggar.
Fattar inte vitsen med att behöva läsa på flera ställen. Som att ta kopia på bensinräkningen och ha den i en annan pärm ... samma summa på två ställen.

MVH /// Paap R
Visa användare
1.932
pbengtss
Volvo V60 D4 AWD -13
AP har ju blivit så pass stort att det inte borde finnas så många nya frågor kring "äldre" bilar. Och visst finns det många frågeställningar som tagits upp många gånger och dessutom fått samma svar som tidigare men det kan man leva med till en viss punkt (är väl lite skyldig själv också...:) ).
Men det är trots allt kul att det postas så pass mycket som det faktiskt gör, tycker jag!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.