|
|
|
|---|---|
|
Har efter mycket letande äntligen fått tag på en 525iM-sport Touring -03.Har dock varken sett eller provkört bilen,men dom förvinner väldigt fort så det var bara att handla...Bilen står på Thenanders i Lund.Kanske någon på forumet som tittat på den? E46 fantast!!Inne på min elfte för tillfället..Och fler blir det :-) | |
|
Har du köpt en bil utan att varken titta på den eller provköra? MVH Christofer |
|
|
Japp! Skulle det dock vara något med bilen som inte överrensstämmer med vad försäljaren på Bmw sade i telefon,behöver jag givetvis inte köpa den... E46 fantast!!Inne på min elfte för tillfället..Och fler blir det :-) |
|
|
Du menar att du har reserverat den på telefon... MVH Christofer |
|
|
Dom kunde inte reservera den tills nästa vecka då jag inte har möjlighet att hämta den innan.Men som försäljaren sade,stämmer inte allt överrens så kan jag hoppa av köpet.Så det är ju bara att hoppas att han var ärlig om skicket... Det står ju såld på annonsen på bytbil.com oxå.. E46 fantast!!Inne på min elfte för tillfället..Och fler blir det :-) |
|
|
Ok! Ja den ser ju fin ut... MVH Christofer |
|
|
Ja,han garanterade att jag skulle bli nöjd.Fanns ett par stenskott som inte var ifyllda,samt litet lacksläpp under nummerskylt fram.Nästan nya däck runt om...Man får väl inte vara för kräsen helle.Bilen är ju trots allt inte ny.. Fd. E46 fantast.Har haft 11 st.Större familj=E39 |
|
|
Den ser ju fin ut och färgen är helrätt;) Måste kommit in ganska nyligen för när jag var där sist så fanns den inte men det är ett par veckor sedan. Hoppas du fick ner priset något. ___ //Ulf |
|
|
Grattis till ett lyckat bilval med förhoppningsvis många sköna mil! Håll koll på rosten bara! Egentligen borde ALLA köra BMW! |
|
|
Finns det något mer ställe än huv och baklucka som det brukar komma rost på? Programmer<Ja,jag fick ner priset en bra bit,bilen kom in för ca. en vecka sedan. Fd. E46 fantast.Har haft 11 st.Större familj=E39 |
|
|
dörrarna, runt kitskarven och givetvis, "fågelbadet" i tankluckan.... //Martin |
|
|
Dåså har man hämtat pärlan.Den var riktigt fin! Har aldrig kör en E39:a innan så snacka om att köpa grisen i säcken.Men det var postivt. 2,5 liters motorn räcker fint trots tyngden...Betydligt bättre komfort än i min förra 320iM. Fd. E46 fantast.Har haft 11 st.Större familj=E39 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.