|
|
|
|---|---|
| Har idag monterat ett Bosal-drag på e39 -02. Kvar att göra- ta upp ett hål på 44mm för kablaget. MEN jag inser att jag är inte mäktig att koppla in el. Finns det någon i Stockolms området som skulle kunna hjälpa till med det??? | |
| Dragkrok skall det givetvis vara, och hålet som måste göras skall vara på 40 mm inte 44 som jag skrev. Där har jag också en fråga, enligt instruktionen skall hålet göras under höger bakljus men jag tyckte inte det var något lämpligt ställe. Förslag på var hålet skall göras??!! | |
| Har du PDC ska hålet vara på vänster sida, annars kan det vara på höger sida. Det finns en yta i plåten under lyset som är avsett för detta hål, på båda sidorna. Jag hade ingen 40mm borr och hittade ingen i butikerna jag kollade i så jag drog kablarna genom samma genomföring som PDC kablarna. | |
| Nej jag har inte PDC. Får titta efter riktigt noga var hålet skall göras. Tack ändå! | |
| Här har du en bild på hur mitt PDC hål ser ut och sitter. Har även fotat hela monterings förloppet :) Länk | |
| KANON, då tar jag upp ett hål där!! Tack ska Du ha!! Kunde Du koppla in elen själv? | |
| Japp, fick med en steg för steg beskrivning. | |
|
Jag fick det också, men så mycket sladdar har jag aldrig sett så jag fortsätter ropa efter HJÄLP med Eldragningen!! Ps mycket fina bilder på Din hemsida. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.