|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag ringde Bayrische i göteborg ang byte av 2 st bromsrör. Jag fick anmärkning på besiktningen på 2 st som var lite rostiga, men måste man verkligen byta ALLA rör? Kostar det verkligen 4800:-?? Tacksam för alla svar | |
|
Jag var på BMW idag och släckte en 2a på för höga halvljus. nästan 700:- ville dom ha för det inkl dom 200:- som efterbesiktning kostar. Dom är inte kloka. Efter att jag klagat så fick jag ner det lite, men knappt märkbart. // M.v.h. Daniel |
|
|
Köp kopparör på mekonomen och sätt dit själv för några hundralappar. Sen tar du pengarna du sparat att drar på charter i två veckor i solen. Vad är en timme under bilen mot 14 dagar i solen på beachen. |
|
|
bra idé, men jag har varken garage eller verktyg, även om viljan finns. dessutom måste jag ha bilen nästa helg körklar, då vågar man inte chansa...men jag tar gärna emot tips ang billiga verkstäder inom 10 mil från Gbg MVH |
|
| Göteborgs Bilservice, Järnstångsvägen 49 i Partille! Åk dit och prata med Joakim (ingen idé att ringa). En otroligt trevlig kille, en mästare på bra jobb och har hyggliga priser. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.