|
|
|
|---|---|
|
Hej! Snart e våren här & då bara måste man ju ge sin bmw en liten present såsom nya fälgar ;) Vill bara ha lite smakråd.. Såsom bilen ser ut idag... Länk Såsom den kan se ut efter köp av fälgar jag hittat på molway.com (okey okey jag vet de ser inte äkta ut men lite uppfattning om hur den kommer se ut får man iaf) =p Länk Keep On Beeeming! =) | |
BMW323 |
snygg bil du har! blir nog bra med dom fälgarna! |
|
M3wannabe jag vill köpa dina gamla fälgar isf.. ;) MVH |
|
|
jag tycker din bil är snyggare med m3 fälgarna.. BMWPOWER |
|
|
Håller med, snyggt med Molway fälgarna, men original M3 ser mer äkta ut! Din bil ser precis ut som min förresten! samma färg och fälgar, med den lilla skillnaden att min är en M3.a ;) /Klas |
|
|
Ser bättre ut med m3 fälgarna,... /X |
|
|
Gillade Molway-fälgarna, fast minst 18" lär du satsa på tycker jag. Inte helt fel som den ser ut med M3-fälgarna dock, även om det är lite trist med en "M3-kopia". www.malte-racing.com |
|
|
Mosse...hehe tufft ska vi göra att byte? både bil & nick ? ;) Tycker mina nuvarande fälgar är så vanliga & sätter mindre personlig prägel på bilen. Lite onödigt oxå för mig att se äkta ut när jag e fejk, får ju storsmisk om nån racingvagn misstar mig för en riktig m3:a ;) Har full m-3 optik annars. Inget m på stjärten dock..hehe Men förvånansvärt många som tycker det är snyggare som det är nu...hmm.. knepigt de hära.. vilket dilemma man satt sig själv i =) Keep On Beeeming! =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.