|
|
|
|---|---|
|
Numera verkar det finnas 3 typer av Navi som använder DVD: * MK4 som sitter i nyare E46, E39 mfl * Business som sitter i E60, E90 mfl * Professional som sitter i E60, E90 mfl Kart-CD som går att köra i MK1-MK3 funkar ju även i MK4 men funkar dessa skivor även i Business och Professional eller måste man köpa DVD-skivor till t ex en E60 med navi? ___ //Ulf | |
|
Min erfarenhet från PRof E61, måste vara org skiva annars låser det enheten och den måste bytas ut. Mk4 kör jag för säkerhets skull med org skiva. |
|
| Jag kör med bränd dvd roap map 2006-1 och det funkar kanon...ingen org skiva här inte:) | |
|
Ok, om jag ställer frågan så här...Kan man i en E60 med Navi Business använda samma CD-skivor med kartor som man t ex använder i MK3? Eller måste det vara DVD-skivor i E60? ___ //Ulf |
|
|
Är det ingen E60/E90-ägare med navi i bilen som vet om Navi-CD går att använda istället för Navi-DVD? ___ //Ulf |
|
|
Programmer; Är ute efter samma som du - man vill ju inte prova och 'lása' navin. Nágot som visst sker ibland...:< Ska köpa en NAVI-CD som visst ska gá och köra i en MK4. Har jag en MK4 eller är de nya business och profesionall helt annan än MK4??? Mvh marineutter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.