|
|
|
|---|---|
| nu tänker jag inte bara på chip utan nåt lite mer. ligger ni på information om det så tala gärna om det. tack tack | |
| Överlägset den bästa satsningen är Länk . Vill man komma lite billigare undan så kan man ju alltid börja med Shell Vpower samt öppet luftfilter.. | |
| Måste hålla med! ESS är verkligen en mullig lösning på en redan vridstark 8 | |
| japp | |
| Och jag håller med föregående talare :-) Är inne på tredje ess-bilen nu och har bara gott att säga om dom. | |
| Alutech i Gävle sysslar med kompressorkonverteringar av BMWs v8:or. | |
| Rullar man verkligen igenom besiktningen med kompressor? | |
| nej inte om man inte har tur:) | |
|
du kan ju alltid byta motor lite fort sådär innan besiktningen , .. nää skämtåsido , d e väl bara ta bort remmen o säga att kompressorn sitter där fast utan nån vidare funktion , den e där för "synes" skull , hehehe hehe he he he he , kul va ... ha d / Turken D va en gång en BMW ... längre än så har jag inte kommit |
|
| nja det funkar faktiskt inte att bara ta bort remmen! ser dem kompressorn så går den inte igenom.... | |
| Är det jobbigt att skruva bort kompressorn men låta allt annat sitta, typ slangar och rör osv? | |
|
nää tror inte d .. den sitter med 2 långa bult o en kort va jag vet , kan ha fel dock ... men d e ju bra onödigt o skruva av den , ta bort remmen vid besiktning D va en gång en BMW ... längre än så har jag inte kommit |
|
| De duger ju inte enligt vissa? | |
| Förr kanske det gick att ta bort remmen men efter alla gånger SBP varit i tidningarna med folk som mutat sig igenom så är det nästan omöjligt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.