|
|
|
|---|---|
| Hej nån som har nått tips på ett billigt larm.. kvittar hur bra och godkänt det är.. är mest ute efter fjärstyrning till central låset | |
|
Billiga larm (och annat) tenderar att skapa rätt mycket irritation, då hjälper inte ett lågt pris...) Varför inte bara köpa en enkel radiofjärr till låset, t.ex nån av de modeller som CarGard har? FP |
|
Amethyst |
Biltema är billigt! BOOM BOOM BASS |
|
Jag har haft olika larm till alla mina bilar då jag inte varit nöjd med något av dom bara massa problem tyvärr, det jag har monterat nu är ett Cargard T70c utbyggt med nivåsensor. Detta kostade 5000 vad jag vill ha fram är att det inte verkar som att ett dyrare larm fungerar mycke bättre än ett dyrt. Kan bli massa krångel och problem ändå. Kan tillägga att alla är installerade av godkända larm företag. |
|
|
Hur har det krånglat, vore intressant med lite analys? Jag har haft flera CarGard genom åren, i mitt fall har allt ev. krångel berott på yttre omständigheter, inte på larmet i sig. FP |
|
|
Har haft ett Defa larm där kom dom till slut fram till att det var glaskross sensorn som var problemet då kunde bilen larma lite när som helst utan att någon varit i närheten ens, Mitt Cargard jag har nu hade han ingen aning om vad som kan vara fel han har (larminstallatören) inte kunnat hitta vad det skulle kunna vara för fel, problemet nu är att ibland kanske var 20:onde gång man låser upp bilen så går larmet igång och kan vara lite svårt att stänga av får trycka låsa och låsa upp massa ggr, ganska pinsamt när man ska iväg till jobbet kl 05 på morgonen. Sen har jag haft ett billigare larm kostade typ 1900 lr nåt, secure nånting hette det det funkade ibland ville inte alltid "larma" bilen vad som var fel vet jag inte då jag sålde bilen och inte brydde mig om att fixa det. Sen har jag haft ett annat som har funkat utan problem vet inte vad det hette kan ha varit original larm till impreza. Summa summarum 1 av mina 4 larm har funkat klanderfritt. Sen behöver det inte som sagt betyda att det har varit larmet i sig det varit fel på kan ju bero på andra omständigheter som folke även påpekar i vissa fall. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.