|
|
|
|---|---|
|
på en e36:a 325i coupe -93 är helt grön på bmw så de är därför jag frågar... det sitter ju en säkringshållare v fram vid tornet men det är ju bara en bråkdel av alla de säkringar som står i locket till den lådan... fattar inte vart resten sitter, det måste ju finnas mer! på andra bilar sitter det ju LÄTTÅTKOMLIGT i kupèn eller i motorrummet, men tydligen inte på den här fattar noll! har vänt upp och ner på hela j*vla bilen nu ikväll men finner noll! kan tilllägga att jag vill åt nån säkring/relä till bränslepumpen hjälp tack! /Theo | |
alex_328 |
ring o fråga bmw .. ;D sen var god bruka sökfrunktion |
|
de va just därför jag skrev här på forumet för att slippa ringa dit... finner inget vettigt på sökfunktionen heller... /Theo |
|
|
Verkar bara finnas på ett ställe, kolla här Länk Jag vet att det kan vara litet "larvigt" när man inte hittar självklarheter. Har själv varit inne på en Peugeotverkstad när jag inte kom underfund med var jag skulle fylla på motorolja. Tröstade mig med att franska lösningar inte alltid är så logiska... __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.