|
|
|
|---|---|
ferraripeter |
är det standard på 540iA e34 att höger backspegel sänks neråt när man lägger den i backen?det gör det på 740,om ja, vad är då för fel om det inte gör det? |
|
en vanlig sak att missa är spaken på vänstra dörren, i ena läget har jag för mig att funktionen är avstängd, spaken jag tänker på är den du justerar backspeglarna med. Testa detta då det är det absolut billigaste ; ) Surfa in på Länk |
|
|
Funkar inte på min. Vet inte om funktionen är trasig eller om den inte finns. Mvh. Micke Olsson |
|
|
På e39 är det så att det ingår i spegelpaketet (extrautrustning). Då ingår även auto-avbländbar innerspegel. Stämmer även som pcdoktor säger. ______ //Magnus o/____ö_\o (OO=00=OO) [_]¤==¤[_] |
|
|
På min fungerar det så att du har en knapp för att välja sida för inställning av backspeglar. När den knappen är i vänsterläge (tror jag) så är funktionen igång och när den är i högerläge (tror jag) så är den avstängd. Prova det så får du se. Mvh /NP |
|
|
Jepp. Jag vet om det där med knappen på förardörren som bestämmer vilken spegen som ska ändras. Enligt instruktionsboken så ska den knappen stå i läge vänster för att höger spegel ska vinklas neråt när man lägger i backen. Men som sagt, funkar inte på min. Hur kan man kolla om funktionen finns? Mvh. Micke Olsson |
|
| Är detta standard, eller extra utrustning på en E34, jag har en -88:a!? | |
|
Har dryftats i en annan tråd och jag har numera lärt mig att funktionen finns endast i kombination med elstolar. _____ Micke Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.