|
|
|
|---|---|
| Har väntat i snart 3 veckor nu på mina fälgar, vet att det är högsäsong och så, men 3 veckor? Är det normalt? | |
|
det är helt normalt(tyvärr), min fälg glömde dom bort...:-( så ring hellre än gång för mycket! |
|
|
Du kan ju kolla hur mkt fälg som ligger där...det är ett par stycken va? Kan ju säga att över hälften där ska fixas innan dina, och det är ju inte så många som jobbar där, så du får nog glatt vänta ett tag till! /535-mannen (med god insyn i INTERAS verksamhet) |
|
|
Ivar Findin Tyvärr får du räkna med ca 6-8 veckor. Support 81 |
|
| Okey, man är ju lite otålig. | |
Alexander83 |
Brorsan fick vänta ett halvår.. Alexander |
|
tjena, jag undrar om nån känner till någon firma som lackar om fälgar i sthlms-trakten ??? ...plus kanske slipar lite på en skada (endast kosmetisk sådan ) på en av fälgarna ?? tacksam för svar, samt ev prisidé om nån vet det ... MVH Philip |
|
|
-----> Philip.... INTERA lackar fälgar!! Kolla länken.... Länk |
|
|
Ivar >> Tror jag såg din bil idag i kurvan, om den har svarta "fula" plåt vinter fälgar ;) Mvh |
|
|
ok, tack, men jag tänkte om det fanns nån annan firma, av det man kan läsa här ovan, så får man väl inte fälgarna klara förrän till hösten...... :( Philip |
|
|
Kan rekommendera Fälgfixarna i Helsinborg 2 St M5 fälgar från 00. Kostade 1860:- det tog 4-5 veckor. www.falgfixarna.se Support 81 |
|
|
Jag har väntat på mina radius R6 18" fälgar från Oclborssons.se sen i mitten av december, och dom har inte kommit ännu. Du borde vara glad om du får dina efter 4-5 veckor. Forza BMW |
|
| Kanske bäst att vänta till nästa avställning innan man lämnar bort sina fälgar?..... | |
|
Tjena Wald! Jaha då, mycket riktigt! Förolämpar du mina nya fälgar din jävel!!!!! Jag vet , grymt risigt eller hur. Ska sätta på mina nyrenoverade fälgar idag! |
|
|
Ivar >> He he...ja risigare får man leta efter, såg ut som en 518i med dom fälgarna ;) Vad blir det för sorts fälgar i år? Innan jag visste att det var din bil som stod där trodde jag att det var en svårsåld M5 som bilfirman som ligger där försökte sälja :) Du kanske får "lockbete" provision av Bilfirman :) Bilen är verkligen jättefin.... Mvh |
|
|
>>Wald När fälgarna dyker upp blir det renoverade orginalfälgar från Intera. Fälgarna var färdiga den här veckan men fick inte godkänt av "kontrollanten", de ska lacka om fälgarna igen. Får dem nästa vecka. De verkar i alla fall vara rädd om sitt rykte att göra bra jobb! Jo, bilhandlar´n har tydligen nästan dagligen spekulanter på MIN bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.