|
|
|
|---|---|
|
Hej! Kan man eftermontera halvljus automatik i en Z3?Någon som vet vad det kostar? Mvh Peter | |
|
Finns att köpa på BMW. Tror den kostar ett par hundra max 400 kr. /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Min Z3 som är inporterad har fått Svensk halvljusautomatik på Förenade Bil i Malmö. Dom bytte ljuskontakten. Så när den är i utdraget läge = halvljus så kan man bara slå av tändningen och stänga bilen. Ljuset släcks och det kommer ingen summerton som varnar för att ljuset är tänt för det är ju släckt. Parkeringsljus och dimljus i läge 1, helt släckt när ljusknappen är intryckt. Det fungerar likadant på min svensksålda 728. Jag vet inte vad det kostar för företaget jag köpte bilen av betalade. Lars... |
|
| När jag frågade BMW för ett år sedan svarade de att det går men att det är DYRT, jag nöjde mig med det svaret.... | |
|
Vad jag förstått är det bara en programmeringssak som en BMW verkstad kan ändra på några minuter med datorns hjälp. Undrar vad som stämmer, man verkar få vitt skilda svar. /Fredrik |
|
|
Fredrik M: Z3 har "samma" elsystem som E36, så det går inte att programmera. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.