|
|
|
|---|---|
|
Hej, Fick hem min x5 förra veckan, 3,0 -02 3150mil,trodde handlaren skojade med mig,inte vinterkörd sa han,böjde mig ner under bilen,trodde inte det var sant,såg ut som bilen rullat ut ur monteringshallen,nog inte körd i regn eller och alltid parkerad i garage. Var lite sur att det ej var metalic,färgen är svart,vad jag förstår så ligger det klarlack fast den är solid?.Hur som helst bilen är sanslöst fin,förra ägaren har suttit med skoskydd i bilen. Betalade 299000 för bilen,för högt? comfortpkt sportpkt beige skinn steptronic mm. Bilen är sv -såld servad en gång vid 1900mil mr Cap beh | |
|
Det är alltså en fd pedantbil, härligt! Priset var kanske lite högt för en R6, (den kostade från 404.000:- och uppåt ny Länk , men du har ju comfort+sportpaket och steptronic) men skicket låter makalöst. Jag skulle passat på att rostskydda den hos Länk innan den får smaka salt. Mvh |
|
| Skoskydd låter sanslöst! Grattis! | |
|
En fin bil i nyskick blir aldrig "billig". Däremot låter det som du fått tag på en kalasfin vagn, grattis, njut av den! Asken Skoskydd.... Hmmm gissa vad jag skall skaffa till vagnparken?:) |
|
| Grattis till en finfin bil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.