|
|
|
|---|---|
|
Kanske skulle placerat denna tråd under "värdering" istället? :/ Iaf, hur mycket skulle ni där ute säga att en grå inredning med sportstolar till E30, utan skador/skavanker är värd? Komplett med dörrsidor! Tacksam för snabba svar! | |
|
Blev helt galet det där då jag kom åt enter-tangenten för snabbt :( VARFÖR går det inte redigera sina inlägg i detta forum!? |
|
|
Skinn eller tyg? 2 eller 4-dörrars? Det är MYCKET sällsynt med hela och kompletta sportinredningar till E30, så en i riktigt bra skick kan nog vara värd 3-5000:-! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Det är tyg till 2-dörrars. Jo jag vet också att de är sällsynta så jag hade ju räknat med något ungefär det du säger! Tack till moderatorn som ändrade topic :) |
|
|
Fick efter en del förhandling betala 800 kr för två sportstolar i rätt tyg till min gamla E30. Johan i Lund Sechs macht Spass. Einsteigen, abkoppeln, losfahren. |
|
|
Gav 600:- för en komplett inredning (dörrsidor och allt) med sportstolar i grått tyg i bruksskick. En hel och fin inredning borde kosta runt 1000:- 4-dörrars är ovanligare än 2-dörrars och skinn kostar ofta mer än tyg. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.