|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet hur man gör när man byter till Sportfilter?? Monteringen är väl enkel men vart gör man av kablarna som är kopplade till luftburken??? Någon som vet vart man kan få tag på anslutningsröret mellan filter och insug? | |
|
Vad gör kablarna i luftburken för nytta? Du plockar väl på filtret efter LMM? Mitt sportluftfilter trodde jag satt på orginalröret efter lmm. /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
| Hmm.... Någon som har en bild som visar hur era luftfilter är monterade...... | |
|
Ska ta några bättre ikväll om jag kommer ihåg det, här är en bild iaf: Länk /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Jag tror de flesta filter monteras efter LMM (Luft Masse Mätare eller något sådant). Tror inte det ser exakt likadant ut på 2,0'an som på M bilarna, men principen borde vara densamma. Jag kör med K&N filter, vilket gav klart råare ljud och lite bättre bett i motorn. Instruktionen som följde med var exemplarisk. Såhär ser det ut monterat och klart Länk Bilar under 300hk = nej tack!! /Caspar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.