|
|
|
|---|---|
|
Hej. För några månader sedan såg jag en BMW 318 (tror jag det var) på blocket. Denna bil var en äkta AC Schnitzer ombyggd med inredning etc. Någon som vet mer om denna bil? Är ute efter bilder på inredningen. Någon kanske vet om någon annan E36:a med AC Schntizer inredning? /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk | |
|
Hejj! Skulle kunna mejla bilder om du vill... Så kan ju du få bedömma om min är "äkta" Vad har du för mejladress?? =) Mvh Anton |
|
| Är också väldigt intresserad av bilder på denna inredning. | |
|
Hej igen. Skicka bilder: edvard@edvaco.com /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Blir också nyfiken :P Kan ni inte ladda upp bilder någonstans? |
|
|
Nu har jag väntat hela dagen.. skicka bilder... =) Förresten, tvivlar inte på att det är org ACS utan det är mest bilder jag är ute efter då jag gillar den inredningen riktigt mycket. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
bumper: du har mejl strax! går ut å knäpper några kort nu... mvh Anton |
|
|
Hej igen. Tack för bilderna. Dock så var det inte just denna ACS-inredning jag var ute efter. Bilder till er andra: Länk Länk Länk Länk /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Till Sir Anton: vilka delar kommer från ASC? Till bumper: om du är superintresserad av just AC Schnitzer, så kan jag rekommendera följande internet-shop (finns i USA): Länk Priserna är dock höga då alla delar är original (frakten blir dock kostnadsfri när man handlar för mer än 200 dollar, vilket man gör med en enda knapptryckning när det gäller köp av ACS-grejer :D). Annars finns det ju alltid fake-vägen att gå (är själv lite allergisk mot den metode men på eBay kan du hitta piratkopior som är mycket mycket svåra att skilja från original. Just ACS-kopior är supervanliga). Du kan i alla fall få en snygg ACS-look till överkomliga priser. Men Men, fake är ju alltid fake. Betalade själv nyligen över 2000:- för hartge-pedaler; men då såg jag till att det verkligen var originalt ;D Men det känns ju sådär att beträda bilen med skitiga skor nu för vem vill trampa på dessa med skitiga skor??? :D |
|
|
K.A.A.: Jag har en ACS bil men den saknar ACS inredningen. Därför är jag ute efter bilder och info om ACS-inredning. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Bumper: Vad tros då? Är sätena 'äkta' ACS... K.A.A: Då jag inte är så säker på vilka delar som är ACS eller inte överlåter jag alla dessa spekulationer till de som känner sig mer lärda inom området. Panelerna i bilen är märkta Ac Schnitzer. Ratt, knopp och 'handbromsskalet' mm är M-delar enligt realoem.com... Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.