|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var man kan köpa billack på nätet? vet någon om det finns någon bra 1 komponent billack nu förtiden? börjar bli less alll blandning, o nu är det inte en finaste bilen helelr så jag vill ha en färg som sitter.... glad för svar! //s | |
|
Vet inte på nätet, men i Helsingborg bredvid Cykelbollen blandar de exakt nyans om du tar med bilen på sprayburk. Niklas |
|
| Ta med bilen på sprayburk, - jo det vore praktiskt. | |
|
Länk Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
Lite fel skrivet, men du förstod vad jag menade. Niklas |
|
E30 Beemah |
nice E30 Beemah |
|
ja men man vill ju inte lacka en hel bil med sprayburkar... riktig lack ska det vara. o inte allt för dyrt heller. = / kostar ju mer än i butik på flera av sidorna =( |
|
| Det är svårt att få någon bra 1-komp färg som håller färgen, de bleks gärna fort och sprayfärg i synnerhet. Och torktiden är lång och massa andra nackdelar. Förstår inte varför Du inte vill ha 2-komp. | |
|
Jag trodde det var mindre bättring som du skulle göra som tex spoilern. De blandar även i större mängder och jag har varit nöjd med resultatet. Lycka till i sökandet i alla fall. Niklas |
|
|
Det är helt ok med 2 komp osså, men det är en prisfråga. har nu funderingar på att ha mattsvart i sommar men de skulel ha 700:- litern i östersund på div ställen... hmpfh, har då köt mycket billigare i västerås av riktigt billack, (sikkens) knepigt. men nu är det bara tre veckor till powermeet typ juh = / *gaaaah* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.