|
|
|
|---|---|
| hej på er! jag hoppas att jag kan få någon hjälp av någon bmw gurus.min baktorkare fungerar ej,har bytt det mesta jag kan tänka mig,tmotor,torkarmodul.säkring.finns det något mer som relä?är osäker på detta fenomen.tacksam för svar mvh dicka,o. | |
|
Vad händer då? Går motorn? Går den när du spolar? Funkar spolningen? Tvärdöd? Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Hej Öpna glas luckan och se om du kan röra på torkararmen. Om det inte går så testa med 5-5-6. Går den att röra så är det troligen en säkring. Dom finns ovanför batteriet. |
|
| hej patrik_n!motorn har jag bytt till en som skall fungera till 100%,spolar motorn värkar vara stendöd,den går inte.nej spolningen fungerar ej.wille 54 jag har provat med det också,och det går lätt som det ska,har kollat säkringarna.det är med all säkerhet något simpelt,men jag behöverhjälp med detta iriterande skit fel....mvh dicka.o. | |
| Tyvärr kan jag inte komma på något mer, hoppas någon annan har svaret. | |
|
Kan det vara avbrott i kabelstammen mellan kaross och baklucka? /Anders |
|
|
Kolla kablarna som går i det vänstra gång järnet , där brukar det bli skadat och glapp i kablarna i värsta fall helt av, DW |
|
| TACKAR för svaren anders o wednäs,ska genast kolla upp det.mvh dicka.o. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.