|
|
|
|---|---|
|
Hej hej är mkt intresserad av att köpa en 7 serie inom snar tid.. Men ville veta hur mycket en bmw 740 e38 varvar vid tex 110,150,180 osv. Hittade inga fakta genom att söka så tänkte lyfta upp ämnet! Skulle vara mycket intressant att veta då jag tvekar mellan en a8 och en 740. Ni kan ju skriva om det är automat lr sexväxlad manuell. Tackar för svar!! Mvh | |
|
Jag har inte varvtalen i huvudet, men är det detta som avgör mellan en A8 och en E38 så är jag hemskt intresserad av att höra hur du resonerar. :) Wilhelm Svenselius |
|
|
Ja me :) ---- Rasen nicht reisen |
|
| Om det är ljudkomforten som är mycket viktig för dig så är den bättre än a8an | |
|
Var inte riktigt så jag menade =) Men är inte speciellt sugen att köpa en bmw 740 om den nu skulle tex varva 4000 i 150 tex.. Det sista jag vill ha är en "stressad" motor när man kört fort långa sträckor. |
|
|
Den varvar defenitivt inte stressigt iaf vad jag kommer ihåg, så är det 2500 varv i 140 och 3200 i 160 kanske.Man kan köra halv snabbt och komma undan med låg förbrukning ochså. Mpower |
|
| Köp en V12á, kort o gott. Varvar inte mycke alls. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.