|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| ´bara något jag hört.. men det e ju ganska troligt att det e starka gifter! | |
porta |
Storalillen, nu talar du i nattmössan som vanligt. Vad är din relation till TCnano egentligen? Du och de andra på TCnano verkar inte veta vad Ni sysslar med. Berätta nu om TCnano är silkonfritt och bevisa det, dina utfästelser kan mycket väl vara ett brott mot marknadsföringslagen. Dina kollegor på "kontoret" har lagt locket på och svarar inte på mail. |
| porta. shit asså.. vad du hittar på! | |
porta |
storalillen, jag gör det? Om du inte kommer ihåg så har vi haft mailkontakt och då visade du inte stora kunskaper om produkterna som du marknadsför. Du får gärna säga vad det är jag hittar på. Om du så önskar så kan jag bifoga en liten av våran korrenspondens för att friska upp ditt minne? |
| behövs inte.. kommer ihåg! ska du fortsätta att hoppa på mig med ditt skitsnack så gör det via mail! | |
|
storalillen: Jag har fått insikten att information från rätt källa är mest konkret vs "sånt jag hört", överens? Mailade ditec och skall på måndag kontakta kemikalieinspektionen. Har du något med nan att göra? Kan du isåfall presentera något skriftligt i enlighet med det du påstår vore det enklast så alla frågetecken kan redas ut rakt. Mvh Asken |
|
| fakta är alltid bäst framför lösa rykten, helt klart! skulle bara va intressant att veta om deras medel är lika faliga som man har hört. har inget annat att komma med. vet inget om deras medel.. | |
porta |
Jag kommer inte med skit utan talar om sådant som Du och jag har mailat om. Frågan är om Du vet ngt om erat eget medel? "Helt silikonfritt!!!!". Då frågar jag Dig som är fena på nanoteknik och TCnano vad "Siloxanes and Silicones, di-Me, 3-(oxiranylmethoxy)propyl groupterminated" är? Om du inte vet så är det en form av reaktiv silkon som kallas Epoxypropoxypropyl Terminated PolyDimethylsiloxanes CAS:nr 102782-97-8 Så man kan då ställa sig frågan om Du har så stor koll när Du kommer med stora utfästelser om att TCnano är silikonfritt? Vad säger Du om det här "skitsnacket" då? Du menar att jag kommer med osanningar? Isf är det så att säkerhetsdatabladet också ljuger. Eller är det du som inte vet vad du pratar om? |
| du har redan fått svar på det där via mail.. om du har sådana fråger får du väll vända dig till generalagenten.. inte till mig! | |
|
Hej. Jag ser att några fastnar vid att vattnet skall "pärla" när man har lagt ett lackskydd. Pärlandet påvisar att man uppenbart har en glatt och avstötande yta på bilen vilket vi upplever som bra. Men..... det finns lackskydd som inte pärlar! där man ser pärlandet som ett hot mot lacken...dvs "pärlor" och soljus är ingen bra kombination = brännglas effekt. Bla Lahegas "Brightguard" pärlar väldigt kort (vilket är medvetet) och skall enl deras mening öka lackens livslängd på detta sätt. Jag har arbetat med ett stort antal lackskydd genom åren och testar sedan 2 månder tillbaka bla "Brightguard" vi får se hur det funkar i längden. Nu skall jag ut och lägga Brightguard 37B, sedan blir det en whiskey! Läs mer om Brightguard på www.lahega.se Mvh Skalman |
|
porta |
Storalillen, men varför säger du att TCnano är silikonfritt om du i själva verket inte har en aning? Du verkar ha ganska kraftiga förankringar i företaget om man tittar på din emailadress, så då frågar jag dig eftersom du är den som är på alla forum och haussar produkten till skyarna. Vilka andra märken på poler- och lackskyddsmedel har du använt dig av då du anser att TCnano är den bästa produkten på marknaden? |
| Ditec finns tyvär inte i värmland. är Mr cap helt värdelösa? | |
| erik83: Återigen, stirra dig inte blind på "märket". största delen i en behandling är hantverket, dvs poleringen. Kan du inte polera en bil spelar det ingen roll vilket lackskydd som läggs. Lackskydden i sig är en serie moment som ska göras i rätt ordning. Hälsa på firman och bilda dig en uppfattning om hur duktiga det är och vilken erfarenhet de har. Mvh: J.Sandell | |
|
Idag har jag hälsat på Jägersro Bilvård och pratat med Åke på Ditec Svenska. Han hjälpte mig lite att mäta lacken och gav lite råd. Det var bra. Sen får vi se hur det utvecklar sig. Nämnde för honom att jag läst en del på forumet och ville bilda mig en egen uppfattning. Nu har jag det. Den är att polernisse som skött mina bilar i 10 år får fortsätta göra det:) Själv ägnar jag mig åt Gör-det-själv bilvårdsguiden som slumrat för länge. Asken |
|
|
Använder ditec o mr cap medel med silikon i ?? |
|
|
Davici: DITEC = Nej, inget silikon där. Mvh J.Sandell Jojje |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.