|
|
|
|---|---|
|
Jag har skaffat en ny bilstereo med ISO kontakter och jag drog ut den gamla org stereon. Men det verkar som att kablarna är i klämda bak i stereon utan någon typ av ISO, brukar det sitta så? Har försiktig försöka att lossa dessa kablar utan att lyckas, ska man klippa dom istället eller bara ta i lite mer? Tacksam för svar. Mvh P | |
| Det brukar vara någon typ av låsning på kontakterna , antingen som man trycker in för att lossa eller ibland en bygel som skall fällas åt sidan eller dras ut åt sidan , du skall inte klippa dom om du vill kunna sätta dit en adapter från bmw standard till iso standard. | |
|
Aha, finns det alltså nån konverterare från BMW till ISO, var köper man det? Tänkte köpa en sån här: Länk men då kanske man ska vänta? //P |
|
|
Bilstereo butiker har det annars beställer de till dig. Köp en en som är till för din bil. |
|
|
Eller så finns dess på biltema för 69,90:- Länk--> Länk Kan väl vara värt att kolla upp om den passar då dom kostar runt 150-200:- på typ BRL. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
| Var först på runt lite på biltema men jag hittade inget som passade, så jag åkte till BRL o handla, kostade tyvärr 198:- men nu är allt inkopplat och det funkar helt utan problem. | |
|
De låter fint de. Skönt att slippa skarva kablarna och den biten. De är lugnt värt 200:- 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.