|
|
|
|---|---|
|
Hej alla!! Tänkte bara kolla om de finns några runt stockolm o Nyköpings trekterna som vill ha en mini träff typ träffas o ficka lr åka gocart jag kan ficksa bligt på Äventyrs Center i Södertälje!! Finns de nåt intresse?? Vatanen_AVE | |
|
Är det en Mini Cooper träff du menar? ;) Det ska nog inte vara för invecklat om du vill ha en "spontan" träff. Kanske bara samlas på något bra ställe med stor parkeringsplats där det finns fikamöjligheter. |
|
|
Hehe nej ingen Cooper träff hehe!! Ja de vore skoj o se lite nya ansikten är rätt ny i detta forum! Måste juh se hur pass bra ni är på o åka på träffar de var dom inte i de andra forumet jag var med i! Vatanen_AVE |
|
| Varannan Måndag är det BMW träff vid Brostugan, du kan ju börja med den kanske? 12 Juni är nästa gång om jag inte räknat fel. | |
|
Jaha okej de låter intressant men brukar de komma några dit då? Vatanen_AVE |
|
| Ja det brukar det göra! | |
| Jag planerar att åka dit, om det inte regnar lr liknande ;) | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag siktar också in mig på den 12/6! MVH Patrik |
|
Jag ska se hur jag jobbar så kommer jag med!! Vatanen_AVE |
|
|
Välkommen! säger jag som inte har kunnat närvara vid Måndags träffarna hittils ;o) Men dom övriga AP träffar jag varit på har varit kanon kul |
|
|
Här är info Länk om Brostugan från BMW Club Schwedens hemsida www.bmwcs.com. Kolla in den, finns bilder i galleriet och referat i sektion Stockholm. Och 14 aug är det träff hos Proauto i Nyköping! __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
sorry Grabbar att jag inte kunde närvara på träffen jag jobbade lr jag jobbar käll denna väcka får komma nästa väcka då är de förmidags pass!! Vatanen_AVE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.