|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu är vädret på gång igen och man kan börja glida nercabbat än en gång. Jag har kollat runt lite och tycker vi har enats om att vi vill ha en träff nu snarast. Det är Nostalgia Festival den 1Juli, så jag tänkte att vi kan ses den 30e Juni här i Karlskrona. Tänkte enligt följande: Vi ses framåt eftermiddagen/kvällen, i hamnen eller liknande. Snackar lite o så, sen kör vi ut nånstans och käkar. Kan vara till någon ö lr liknande. Sen får vi se om det blir torget med alla bilar på kvällen/natten. Låter detta bra? Vilka kan komma? Skriv upp det i era kalendrar nu! Så blir det en helskön kväll! Vi håller tummarna för vädret också. Vi får försöka meddela vidare till de vi känner som kör BMW cabbe / Z-cabbe, eftersom inte alla läser i dessa forum. Vi syns den 30 Juni!! Vid undringar med mera, kan man kontakta mig via mail, eller ev mobil. Johnny | |
|
Verkar funka bra för mig. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Funkar bra för mig om vädret är bra ! :) |
|
|
Funkar för mig med! :D /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
30 junis ska funka bra för mig med. Någon som tänkt sova över nånstans? Känns som det blir en lång tripp ner till Malmö igen.. Bilen =) Länk |
|
|
Jag har lagt till det i kalendern. Ska försöka säga till några som jag inte tror är medlemmar på autopower. |
|
| Händer inget oförutsett (=frugan) så kommer jag. | |
|
Hur ser det ut med anmälningar? Någon som vet ungefär hur många som kommer?? |
|
|
CompactK -> Man kanske skulle boka in på något vandrarhem eller hotell i karlskrona...vi hade sommarstuga där innan men den är tyvärr såld sen någon sommar sen. /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Eftersom det är Nostalgia Festival den 1a så kommer det vara en del folk i Blekinge. Men jag tror nog att Motorhotellet Rosenbom, eller vad det heter, är billigast. Alla som kan komma, dra gärna ett mail till mig: johan85andersson@hotmail.com Så kan vi hålla kontakt där om exakt tid och plats, samt vilka som behöver boende osv. Johnny |
|
|
Vicco: Absolut, hade varit gutt med hotell el vandrarhem. Bara man kan ha bilarna parkerade någorlunda säkert =) Bilen =) Länk |
|
|
Jaha, blir det något tros? Tid och plats i så fall? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Mitt förslag är alltså fredagen den 30e Juni, klockan 17:00, eftersom jag inte vet om vissa jobbar den dagen eller så. Vi kan samlas torget, för dit är det ganska lätt att hitta. Efter det kör vi någonstans. Jag hoppas att så många av er som möjligt kan komma! Vid frågor kan ni kontakta mig på nr: 0708-147285. Vänligen ring ej under förmiddagar, då jag ofta jobbar nattetid. Ha en trevlig midsommar! Johnny |
|
|
Ok, låter bra.. Jag kommer om vädret tillåter. Hummm, undrar om det inte var då dottern skulle ha hopptävling.. Jaja, det är ju inte hela kvällen isf. :-D ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
kl 17.00. Där sprack det för min del. Jobbar till 18.15. SNYFT |
|
|
Du kan ju alltid ringa oss då du slutar. För vi kommer ju hålla på hela kvällen. Och vi äter ju säkert inte före kl 19. Så det är klart att alla ska komma, vi kan även invänta folk. För alla jobbar ju olika. Låter det bra? |
|
|
Varför inte på en helg och med tidigare startpunkt så det är lönt för de som har långt att åka att komma? /Fredrik |
|
|
Vi fixar en sådan oxå Fredrik. :-D Just denna helgen är det mycket i både Ronneby och Karlskrona och då är det dumt att lägga en träff till. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Håller med Fredrik M att det blir lite segt att köra upp om det är en fredag kväll bara. Avvaktar nog till nästa träff då. Mvh Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
Okidoki. =) /Fredrik |
|
|
Tanken var att vi skulle ses fredag kväll så att de som kör långt kanske kan övernatta någoinstans. För på lördagen är det Nostalgia Fetival i Ronneby, sen under söndagen har Bilsport utställningar samt Veteranbåtsmässa i Karlskrona. Så därför passade det bra med en BMW träff under fredagen. Johnny |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.