|
|
|
|---|---|
| Är ute efter en skinninredning till min e39 touring. Har jag något att vinna på att åka till tyskland och hämta ? billigare där? Vad är ett vettigt pris? skrotarna i sverige vill ha runt 10k. | |
Juhas 530i |
Kolla på powerbörsen, hittade en fin skinninredning för min e34 för 3200. Ingen vits att dra till tyskland. Mvh Juha |
| Tänkte mer på utbudet... Nån som har haft erfarenhet av detta? | |
| det finns i danmark fram+bak 5 nackstöd och dörrsidor nya (har jag fattat det som)men ej orginal för Pris inkl. Moms: DKK 9,368,75 | |
|
Glömde länken Länk |
|
| upptäckte att det inte var nya stolar och säten dom klär tydligen om . | |
| Okej... Ingen som vet nåt i tyskland? | |
|
skrotarna i så fall!? MvH Bmw 4-ever |
|
| tyska ebay, har hållit span där själv. Räkna dock med priser som börjar på 10k, normalpriset verkar snarare ligga runt 15-20k, i vart fall för sportskinn i bra skick. I dessa priser ingår det allt, dvs dörrsidor också, men oftast utan (trä)dörrlisterna. Frakt till sverige blir nog rätt dyrt dessutom. | |
| Hittade svart sportskinn till min på blocket för 6000kr, finns ju en del på skrotarna i sverige också och det går nog pruta en del.... | |
| Tycker att skrotarna i sverige verkar helt hopplösa på prut:P iaf de som är med i fbt. | |
| Testa igen, jag prutade några tusen på en skrot men just då dök den jag köpte upp på blocket. 6-8 tusen borde det gå att hitta en inredning för på en skrot. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.