AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.485

Köpa skinn-inredning till bilen i Tyskland?

Är ute efter en skinninredning till min e39 touring. Har jag något att vinna på att åka till tyskland och hämta ? billigare där? Vad är ett vettigt pris? skrotarna i sverige vill ha runt 10k.
Juhas 530i
Kolla på powerbörsen, hittade en fin skinninredning för min e34 för 3200. Ingen vits att dra till tyskland.

Mvh
Juha
Tänkte mer på utbudet... Nån som har haft erfarenhet av detta?
T3
400
T34
525i-07
det finns i danmark fram+bak 5 nackstöd och dörrsidor nya (har jag fattat det som)men ej orginal för Pris inkl. Moms: DKK 9,368,75
T3
400
T34
525i-07
Glömde länken
Länk
T3
400
T34
525i-07
upptäckte att det inte var nya stolar och säten dom klär tydligen om .
Okej... Ingen som vet nåt i tyskland?
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
skrotarna i så fall!?

MvH Bmw 4-ever
se
661
seb_540
328i M F30
tyska ebay, har hållit span där själv. Räkna dock med priser som börjar på 10k, normalpriset verkar snarare ligga runt 15-20k, i vart fall för sportskinn i bra skick. I dessa priser ingår det allt, dvs dörrsidor också, men oftast utan (trä)dörrlisterna. Frakt till sverige blir nog rätt dyrt dessutom.
Hittade svart sportskinn till min på blocket för 6000kr, finns ju en del på skrotarna i sverige också och det går nog pruta en del....
Tycker att skrotarna i sverige verkar helt hopplösa på prut:P iaf de som är med i fbt.
Testa igen, jag prutade några tusen på en skrot men just då dök den jag köpte upp på blocket. 6-8 tusen borde det gå att hitta en inredning för på en skrot.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.