|
|
|
|---|---|
|
Hej! Idag när jag rev panelerna i bagageutrymmet för att kolla vad som fanns där bakom (!) hittade jag en ganska stor svart box i ett metall-rack bakom panelen på vänster sida i bagageutrymmet. Den var i metall, ca 5 x 20 x 20 cm, hade nåfon sorts flänsar ovanpå och två fyrkantiga flerpolskontakter undertill från vilka det går en massa kul kablar in i kabeltrumman in i bilen. Vad är detta för nåt jag hittat? Hittade dessutom strax framför den en vit fyrkantig plastbehållare med kontakter på. Slutligen en annorlunda kontakt som ej var inkopplad och hängde löst. Den hade liksom två rader av små hål för pins. Det stod Siemens på den. Nåt till telefon? Ok, jag låter som den riktig pajas, men jag har faktiskt ingen aning om vad dessa är. Någon som kan hjälpa till? Det första kan jag gissa är ett slutsteg. //Jonas | |
| Hm, den svarta lådan verkar vara Nr 32 här: Länk | |
| ser ut som du hade rätt om slutsteg, amplifier är förstärkare.. | |
|
Den vita fyrkantig, hur stor är den? Ca 3-4 x 3-4 cm? I så fall nivålarmsgivare. I annat fall; Inte en aning:-) *BAWORAK* |
|
|
Den vita är ungefär 4 x 4 cm. Nivålarmgivare...trevligt. Det troddejag faktiskt inte att jag hade. Hur testar jag den? Larma och sedan hissa upp bilen fram tex.? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.