AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
694

Rimligt pris för 325 el 330 CiA Cab -02 el -03?

Jag har sett de mest varierande priser på 325 el 330 CiA cabbar, från 240k-330k...vad tror ni är rimligt pris för en välutrustad 330 CiA Cab -02:a med 5000-6000 mil på mätaren? 325k som jag såg för en 02:a på 3400 mil, i o f sig ALL utrustning utom hardtop - känns ändå rätt överprisad eller vad tycker ni?

Cabbsäsong gör ju sitt till...men så mkt???
325' håller jag med om att det låter mycket. En normalt utrustad 330 cab med dom milen du anger tycker jag borde hamna mellan 250-275. Även om många cabbar är automatväxlade har jag fått uppfatningen att de flesta ändå är manuella vilket begränsar utbudet en del.

// Erik
Ja, på Coupéerna är det ju 90% manuella i begutbudet verkar det som...På cabbarna finns det ett större utbud med automat - passar biltypen!

250-275k verkar som du säger mer rimligt, cabsäsong eller ej! Har sett några annonser på importerade cabbar med extremt låga miltal (och motsvarande extremt höga priser), man blir misstänksam men cabbarna körs ju ofta bara halva året så...

Kruxet är just att jag är på jakt efter en fräsch 325/330 Cab aut OCH att jag inte vill/kan köpa den privat. Då blir utbudet än mer begränsat :-(
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.