|
|
|
|---|---|
|
Schyssta spionbilder (via E90post.com): Länk Ser riktigt bra ut. | |
hampe m3 |
funkar inte för mig :( |
| tucker itne heller att den såg så snygg ut men det får man säkert äta upp sen när den blir helt klar | |
| den ser sjukt tam ut, inte alls lika elak som e46an... | |
|
Tror den kommer bli kanon med ordentliga fälgar och kofångare. Kul att även sedanen kommer som m3. Läste i senaste AMS att M3 Touring var på gång, det får väl anses vara spekulationer än så länge. Fast den hade inte varit fel för en småbarnsförälder som mig! Länkar en bild som jag själv gjorde för ett par månader sedan Länk |
|
|
Hur man än ser det så kommer den nog bli skitsnygg när den kommer. Annars ser nog Hamann o resten av den branchen till att den gör det. Grandy fattar inte hur ni gör detta med photoshop? har provat men näää sket sig.. snyggt som fan iallafall. Jögga. |
|
| Esteten1: Det är mitt yrke :) | |
| Tycker det är väldigt maskerade bilder fortfarande. Tror inte vi ser "slutresultatet" här. Ja gmenar den har ju inga annorlunda kjolar. Huven har ju indikerats bli annorlunda på andra bilder etc etc. Tror och hoppas att den kommer bli riktigt snygg, m-stylingen har hittills alltid varit lyckad. Sen kanske den inte blir så snygg som e46an (när den kom).... | |
|
Intetsägandes bilder... /Olof |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.