|
|
|
|---|---|
|
Skrev en sån här tråd förr men den vart raderad av någon anledning..(SUCK).. Men iallafall, jag har eftermonterat check control på min -93'a, tror jag snudd på är enda i världen tammef ;) I princip alla säger det är omöjligt, men jag höll på 1 dag ungefär, gick åt 40 meter kabel. Monterade i samma vevva 18 knappars färddatorn. utan att skryta kan jag säga att jag har 110% koll på Check Control & allting, om någon har/får problem. Stiften kopplas olika på coupe/4dr/touring. Jag använde mina non-cc bakljus, krävdes 1 modifiering ála 4 min jobb för att få dom att funka. Aja.. jag har en 6 sidors how-to om någon är sugen :) Kan även avfärda visa rykten, t.ex att om du bara monterar en CC modul så får du massa error o bla bla , bong bong, nej, så är det inte. Den säger EN gång "Check Control Inactive" .. | |
| Låter ju jättebra! :-) Om du har 6 sidor info om det kan du väl skriva ihop ett mekartips som du kan ladda upp här på sidan. På så vis kan ju alla ta del av materialet. :-) | |
| Det är skrivit & klart, ska ta o se om jag kan läsa mig till var man ska ladda upp det eller vem man ska maila. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.