|
|
|
|---|---|
|
I Tyskland säljs just nu en 20 Jahre i delar, vissa delar redan sålda, här är ebay annonsen för interiören... Länk Tråd på e34.de... Länk inklusive bilder på den lätt takskadade vagnen. Mvh Stephan | |
| Den vagnen var inte så svårt skadad! Vet inte hur pass omfattande det är att laga ett tak men det där skulle inte ge mig anledning att skrota en sån raritet! | |
fjamsetramsa |
1 bil mindre!!!! |
fjamsetramsa |
Nån som hittat fler i Sverige?? |
|
Grymt snygg inredning! Hade jag en bil som den passade i skulle jag självklart köpt den. Inte går väl den in i en E30 M3? Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
fjamsetramsa |
Nej nej.. |
|
z3mpower, framstolarnas utformning är lika Evo III:an, dock vet jag inte hur det är med fästen och sånt! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
| Han måste ju va helt varm i huvet som slaktar den för den skadans skull, det finns inte mkt skador som hade fått mig o slakta en 20jahre. Synd | |
fjamsetramsa |
Vad kan hela bilen tänkas kosta?? |
|
Länk Detta är nummer 2 av 20. |
|
|
Har dom sådan huv och frontspoiler orginal eller är det eftermarknadssaker ? 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
2/20 är så långt i från original det går att komma, strålkastare, lackering av detaljer etc. är ändrat, motorn är på 4 eller 4,1 liter, som sagt kraftigt ombyggd 20 Jahre. Det är inga pengar i dessa bilar, så jag förstår i viss mån slakten av den i Tyskland, hel bil? I bästa fall ger en sådan lika mycket som en i säljbar färg "Svart, Silver, Blå" annars mindre = lika bra att sälja i delar, solid röd är en av dom minst populära färgerna i Tyskland, tillsammans med Alpinvit och udda Individualfärger. Mvh Stephan |
|
fjamsetramsa |
Dom finns ju nu bara i rött,varför skulle en specialutgåva va så ointressant pga färgen?? |
|
Många struntar i specialutgåvan och i stället vill ha en bil i "sitt" utförande = Svart, blå, silver, dom populäraste färgerna i Tyskland, i Sverige och Finland gillar vi solid röd och förstår inte riktigt problemet, det var en här på forumet som köpte en Imolaröd 01: as 540iM/6 E39 som hade stått hos en Tysk BMWhandlare över ett år, jag var på väg och köpa en annan Hellrot 540i/6-95 i april vars ägare la ut den för andra gången i januari "en tidigare förra året" båda gångerna fick han ge upp, ingen var intresserad av hans bil, trots att det finns ett flertal köpesannonser/trådar om folk som vill ha en fin 540i/6, folk hoppar hellre över att köpa än står ut med solid röd, underligt för mig som gillar solid röd, min Hellrot 540i/6 är verkligen knallröd, diskret? absolut inte, jag gissar du håller med med din Mugelloröda 20 Jahre? Mvh Stephan |
|
fjamsetramsa |
Ja visst håller jag med...kanske för att jag har den färgen...men jag har aldrig funderat över hur pass omtyckt den färgen är....tycker ju det är en klockren bmw färg....men det är ju möjligt som du tänker...ska dock inte sälja bilen ändå i närmaste taget.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.