AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.127

CCFL Angel eyes e46

Visa användare
110
jonais
330 Coupe -07
Har funderat på att skaffa angel eyes till min kärra tänkte bara kolla om någon annan gjort de till sin e46a ..blir de snyggt ? svårt att montera ? någon som har lite bilder på de monterat på en e46 me kanske :)

Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Ja, jag har såna på min e46a. Och ja..det blir mycket snyggt =)

// M.v.h. Daniel
Jag har såna jag med. hade några bilder tidiagre men det blir mycket snyggare än på bild :)
helt klart värt köpet.
sök här på forumet så kommer du att hitta hur du monterar dom.
här har ud en bild på min bil iaf :)
lite mörk men du ser ändå. lyser lite blåare i verkligheten.
Länk
Visa användare
110
jonais
330 Coupe -07
Tack tack grabbar :-) då får det nog bli en uppsättning sådana

Visa användare
110
jonais
330 Coupe -07
En fråga till bara :-) .. hur skall man koppla in dom vet att nyare bmw är ganska känsliga med elekroniken ..bytte parkeringsljus till diodlampa och då trodde bilen att lampan var sönder så jag fick byta tillbaka

Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Jag monterade sådana på min e46:a i vintras Länk och jag får ingen felindikering på trasig lampa. Lyser bra tillsammans med xenondimljusen. Jag köpte mina på Stylabilen.

BMW CS #5206
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
jonais: smidigast är att klippa av kabeln till parkeringsljuset och skarva in Angeleyesen på de kablarna.

// M.v.h. Daniel
Visa användare
110
jonais
330 Coupe -07
Spajjjs : ok då verkar de ju vara en baggis tack för hjälpen

Visa användare
110
jonais
330 Coupe -07
christer : jag tycker dom ser lite gula ut men de kankse ser bättre ut i verkligheten

Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Här är en bild när jag höll på att kopplöa in dom Länk lyser riktigt bra faktiskt, med ungefär samma färg som xenonljus på 6000K

BMW CS #5206
Visa användare
110
jonais
330 Coupe -07
Måste hålla med nu ser man hur snyggt de va :-) hur sitter dom fast ? och var har du köpt dom ?

Visa användare
110
jonais
330 Coupe -07
stylabilen var de visst såg de nu ..

do
162
dopamin
530i Touring -07
Har monterad angeleyes på min 330 --> Länk.

Monteringen var enkel. Allt som behövs var med i satsen. Den tar ström direkt från batteriet så dom lyser konstant. Sen har jag dragit ut parkeringsljushållaren så dom lyser upp motorutrymmet istället. Det blev inte snyggt med en gul lampa bland det blåa. Diodlampor funkade som sagt inte för mig heller.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.