|
|
|
|---|---|
|
Hej...hoppas att här finns någon som är en djäkel på elsystemet till min 325:a. Jag har alltid haft för mig att innerbelysningen ska släckas (dimmas ner) så fort man slår till tändningen och startar motorn. Men i min ögonsten så stannar belysningen igång i ca 10-15 sekunder efter det att jag startat motorn. Detta låter mer som något den skulle göra när jag låser dörren. När jag däremot låser dörren, då slocknar innerbelysningen direkt..... Felkopplade sladdar? Fel på ngt relä? Ringde Förenade Bil i Malmö och talade med deras "Elexpert"...han sa att det skulle vara så...Någon mer som har samma bekymmer som jag? Någon med en lösning??? | |
| Den ska slockna när du sätter på tändningen | |
|
Jo, det har jag ju förstått.....men jag vill ju veta vad som är fel, och hur jag fixar det... Tack i alla fall... |
|
|
Jag har ett liknande problem. Min innerbelysning slocknar inte alls så jag måste sätta på den och stänga av den manuellt. Knapparna ska väll stå i mitten läget om belysningen ska släckas av sig själv? Har testat olika varianter men inget fungerar. Sen lyser både knapparna till el-hissarna och tackluckan konstant, har en kompis med en nyare BMW och på den lyser de också konstant. Är det normalt? //Ric Wraaaaooom |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.