|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Får ta mig tid och skriva ihop ett mail. Kan gå ner och kolla upp fabrikatet på dom när jag kommer hem ikväll så jag är säker på vad det är för något. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
Kalle Hansen: Såg att du var med i Automobil med din M5:a! Trevligt! Apropå att orginal är bäst är väl en sanning med modifikation. Jag har orginalstrålkastare, men får irriterande nog kondens om det är fuktigt/regnigt ute. Jonsson och jimmyboy: DEPO ... är det är fabrikat? Och dessa säljs av? :) Razvan: Enligt Länk så har FK ljusen varit felkonstruerade tidigare. De du säljer ... är de enligt den uppdaterade modellen? Mvh Stephan |
|
| Lite silicon brukar hjälpa att täta med | |
|
NahpetS Vi väljer att inte sälja FK, bara i sk "worst case scenarios" där alla andra leveverantörer inte har DEPO/Andra märken på lager. Det är viktigt att påpeka att INTE alla E36 FK Chrystal lysen har det här problemet. Det är väldigt få (i jfr med antalet sålda lampor) som har haft problem med fukt, och vad vi har förstått från kunder så har vissa originallampor samma problem. Mvh www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.