|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon som vet nått om denna bil?Är ute efter en fin 728. Länk Mvh Alissa | |
| Ser ju fin ut, men är inte priset lite väl högt? | |
|
Ja det kanske det är, ska kolla lite hur dom ligger i pris.Är ganska ny på 7-serien. Mvh Alissa |
|
|
Fin bil (ser iaf fin ut), men priset ligger cirka 40 000:- för högt, i min mening. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Priset är för lågt ;-) Jämför med vad du får för bil för samma peng ,ålder och miltal. Så blir alla 7-serie bilar billiga. Lägger man dessutom till ägarkostnader ligger 728 riktigt bra till. Det aktuella exemplaret "ser" fint ut utan att ha granskat närmare,den saknar dock navi,facelift och "parkeringsvärme" Mvh Janne |
|
|
Oj ! Tar tillbaks den har ju faktiskt både navi och parkeringsvärme. Sorry Mvh Janne |
|
|
Bilen är mycket välutrustad verkligen. 135KSEK känns inte som ett seriöst försök att sälja bilen utan mer som "går det så går det". bilpriser.se anger 81 000-89 000 om den är såld som ny i annat land än Sverige. Värt att reflektera över som köpare. Den 1 september kommer denna bilen att vara nio årsmodeller gammal. |
|
|
Att E38n har dåligt andrahandsvärde är ingen "ursäkt" för att sätta ett icke marknadsmässigt pris. För dyr säger jag spontant :) /Olof |
|
|
Hej! Ska titta på bilen i helgen så vi får se vad det slutar.Pratade med säljaren som meddelade att det var 18tums orginal fälgar med nya däck.Klima bak har jag aldrig sett på en 728 då jag har kollat på andra annonser.Så det är kanske därför priset ligger lite högt. Mvh Alissa |
|
|
Alissa, Utblås för klima bak är det på alla E38, däremot inte med separat justering för fläkthastighet som på denna. Men är det värt 40 000:- extra? Nej. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
Scheckheft |
Hej Att eftermontera klimafunktionen bak går på ca 10 000:- plus några dagars arbete:( Mycket välutrustad 728 men på tok för högt pris. Malissa: ett gott råd - kolla upp bilens historik och att mätarställningen stämmer. Tittar jag på inredningen är förarstolens läder ganska avskavd vid stolsreglagen. Behöver inte betyda något men gör att iaf jag är extra vaksam. Mvh Scheckheft |
Scheckheft |
Alissa ska det vara - förlåt. Mvh Scheckheft |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.