|
|
|
|---|---|
|
Sålde 330-cabben den 13:e maj och undrar nu vad ni tror att jag fick för den?? Bilen var som sagt en 330 cabriolet med M-paket. Kulören var estorilblåmet och bilen var fullutrustad med rubbet inkl navi/tv samt 18". Ingen hardtop fanns dock och v-hjul skickade jag inte med... Hade rullat 9.400 mil och var importerad, en tidigare ägare. GISSA!!! - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - | |
|
Den var ju ganska speciell, med den färgen och mycket utrustning... Jag gissar på 215'... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
220' ___ //Ulf |
|
| Eftersom den var riktigt snygg blev potentiella kunder förblindade av det så förmodligen fick du 229". | |
|
med tanke på att du skriver en sån här tråd så tror ja du fick ganska bra betalt. Min gissning hamnar på 235 kkr då säsongen för Cab försäljning är spot on just nu. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Winner: wendtan! Jag fick 237.000 kr för bilen och hoppas få runt 5.000 kr för vinterhjulen (med extra s-däck) på 17" som jag sparade. Tog väl cirkus 3 veckor innan den blev såld och detta får väl ses som att bilen var relativt lättsåld. Rätt utr och rätt färg antar jag, i kombination med full dokumentation, dock ganska höga mil (9.400). NU GÄLLER DET BARA ATT HITTA EN NY KÄRRA!!!! (SNABBT ;-) - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Rolex: Varför sålde du bilen efter så kort tid? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Humm, en ny brödrost hade ine suttit så dumt :) Grattis till försäljningen och ett bra pris. Vad kommer härnäst? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Köp en 850 CSI, lite mer skoj för pengarna :) Asken |
|
|
wendtan: brödrosten kommer på posten... ;-) Jag har ringt som en tok på en massa bilar både i Sve/Tys men hittills har det inte blivit någon affär. Anledningen från början till att jag skulle sälja bilen var egentligen att jag skulle köpa mc men dessa planer har jag skjutit upp till nästa sommar. De bilar jag spekulerat på och varit intresserade av är antingen helt slut, har 10-15 ägare eller så begärs det tokhöga priser för dem... :-( Får hoppas att det dyker upp något schysst snart - annars blir jag tokig i den über-rostiga Saab 900 -95:an som jag köpte för o slippa åka i lokalbussen! Asken: firman som ombesörjde bilaffären hade faktiskt en 850 csi i lager och jag kikade lite snabbt på den när jag va där o lämnade min bil till köparen. Är dock ingen bil för mig då den inte är riktigt lämplig som bruksbil/året-runt-bil och dessutom kanske kräver lite omsorg vilket jag inte är värst bra på (tummen mitt i handen ;-) - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Det är visst inne och åka cab nu. Grymt bra pris bara att grattulera. Att de skulle stå sig så bra är lite överraskande . tror att det är läge att sälja. vad kan man då få för en 03:a med ht och 1000 mil på mätarn ??? |
|
| Vad är 2.a priset väntar med spänning. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.