|
|
|
|---|---|
|
Skall dra lite kablar till Min pocket pc och gps puck och undrar om det är någon på forumet som har fått till någon sjysst lösning så att kablarna inte liger och skräpar överallt i bilen tänkte mest på gps kabeln och ström försörjningen. /Ian | |
|
Så här hade jag det i min 530iAT -93. ---> Länk Dock inga sladdar till antennen då jag kör via BT. I cabben så sitter hållaren så här. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Såhär såg de ut i 330n Länk Kablaget dök upp i ask koppen vilket var smidigt då man kunde stuva ner det där när det inte användes. Numera kör jag SDIO kort/antenn i handdatorn med inbyggt minne. Väldigt smidig lösning får jag säga. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Wendetan hur hade du ciggkabeln till gps/pocket pc´n satt den i orignal kontakten eller monterades en egenför just navi? /Ian |
|
|
Jag monterade den till tändnings styrd plus. Men i början stuvade jag även ner ciggkabeln där. Jag fick dock plocka ur askfatet så att luckan gick o stänga igen. Dvs: När jag kopplat "ciggutags" delen till tändningsstyrd plus så var de bara standard kabeln i bottenkontakten som behövde anslutas. Och när den inte användes stuvades den ner i askkoppen och locket stängdes så inget alls syntes. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Micke, du råkar inte veta vart man kan införskaffa en sån mobilhållare som du har där. Jag skulle verkligen behöva en sådan! MVH /Mattias |
|
|
guybrush: Hållaren satt i bilen när jag köpte den men den finns som reservdel på BMW. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
den finns som reserdel säger du!? underbart! tack så mkt! *åka till BMW* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.