|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra hur mycket olja era m5or drar? e34 är ju kända att trycka ur sig lite olja. Vad ligger era m5or på blandad körning i soppa? Sen vad betyder betriebsanleith? Är det batteriet i nyckeln? måste byta språk till engelska funkar inte på tyska. // Jimmy | |
|
Betriebsanleitung betyder "kolla i instruktionsboken", meddelandet kommer endast i samband med något annat felmeddelande. Byt språk så blir det enklare att förstå: Länk ____ You're Solid Gold, I'll See You In Hell |
|
|
Innan jag åtgärdade min något defekta trågpackning så drog den ca 1L/300mil, borde bli mindre nu. Blandadkörning ligger jag på ca 1.1-1.15 (inga tokgasningar osv). På längre turer kan jag komma ner mot 0.92 om jag ligger i konstant laglig hastighet, trots 19" fälgar... |
|
| Min drack 1,3-1,5 bensin | |
Stekaren |
Blandad körning är ointressant för ingen av oss ligger antagligen på samma % stadskörning. Min drar 0.85 landsväg i 90 km/h och 1.8 till 2 i staden. |
fjamsetramsa |
Min tar ingen olja |
fjamsetramsa |
Min tar ingen olja |
|
fjamsetramsa: Har du den bara parkerad i garaget? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Kanske fyller i max en deciliter olja mellan bytena (ca 500-700 mil). Bränsleförbr.blandad körning ca 1,3-1,4 l/milen. På landsväg runt litern beroende på tempo. |
|
fjamsetramsa |
kör max 500 mil om året |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.