|
|
|
|---|---|
|
Undrar vad jag har anslutningsmöjligheter till min 16:9 Naviskärm. Har ingen Tv funktion, så jag skulle vilja ansluta en DVD, eller en iPod video till skärmen. Är detta möjligt? | |
Buffoon |
Funderar också över samma sak, nämligen om en iPod Video kan anslutas via en car-link Plus Video och då ge video möjligheter på 16:9 naviskärmen. Tvivlar på att detta är möjligt men vill ändå höra efter. Finns det någon som vet eller tror sig veta? |
|
Ett förslag: Länk En begagnad analog tv modul samt en av-kabel för ljud (tyvärr mono ljud via tv modul) och bild typ denna: Länk Detta blir kanske billigare i slutändan då den förstnämda produkten inte kan hantera ljuddelen utan kompletterande av tex. aux kit. //Janne |
|
| Tjenare har också samma problem köpte min bmw för ett tag sen och den har lilla skärmen + att den har bandare så jag vill ha en ipod eller liknade. Han som jag köpte den av sa att han hade bara kopplat in en bärbar dvd för jag har av ingångar i baksätet. så kunde han se film på navin + att han kunde köra mp3 från den. Vill hellre ha en Ipod video då den är mindre och smidigare men det hade ju varit roligt att veta ifall det funkar innan man köper. | |
Buffoon |
Jag kommer nog att gå på en ice>link Plus Video. Anledningen till Plus Video är att man då kan koppla in till en extern bildskärm. Detta är dock något man med hjälp av följande adapter kan få till så länge man inte har TV tuner Länk Frågan är vad man ska satsa på om man har TV tuner, finns det något sätt att koppla in en extra bildingång i TV tunern då, någon som vet? (saknar idag TV modul men tror mig skaffa en här snart) |
| Där finns två extra. En av dom använder man till backkamera och den andra för tex en DVD. | |
Buffoon |
tack för det! Då blir det TV modul för mig den dag jag känner mig rik... ;) |
| Det finns även en utgång för extern skärm på tv modulen som ligger utanför fartspärren. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.