|
|
|
|---|---|
|
Jag har möjlighet att köpa en BMW X5 4,6 2002, 6000 mil för mellan 320-340 TSEK! Den har varit firmabil till en kompis och de har ingen ambition att jobba på att få ut högsta möjliga pris på privatmarknaden, utan kommer annars att sälja den till en bilhandlare för samma pris (säger dom)... Bilen har i princip ALLT, inkl nav, grym stereo, glaslucka etc etc...Svart med sportpaket så klart...Priset är kanon jämfört med de som ligger på blocket....MEN... Är det ett riktigt bra pris eller bara ett ok marknadspris?...Jag vill absolut ha en viss "rabatt" och kunna sälja den om ett år utan att den har minskat alltför mkt mer i värde...Kan jag det? Ge mig kraft och råd beamer-bröder... | |
|
Jag tycker priset verkar helrätt,kan du hitta billigare?. Sen vad värdet är om ett år vet man inte.Driftkostnaden blir klart högre än en 3,0 ex, bensin,skatt försäkring,service. Men å andra sidan kommer du att ha en häftig bil,man lever ju bara än gång. |
|
| Har själv en 4,6is och ÄLSKLAR den. Helt underbar att köra, och för dom pengarna kommer du inte att ångra dig! | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
ZebbeMannen, hur mycket sås tar den? Jag är brutalsugen på en 4,6 eller 4,8, men samtidigt vill jag inte ruinera mig. Jag tycker att 4,4:an är förvånande sparsam med bränslet, men jag har provat en 4,6 och den drog iväg över 2 l/mil direkt. Med 4,4:an så har jag aldrig varit över 1,7 och snittar 1,47 l/mil. Mvh Johan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.