|
|
|
|---|---|
|
Länk Någon som vet något om denna bil? Enda jag fått fram är att den inte är direktimporterad! Ser ju fin ut på bilderna, men miltalet?!?!? | |
|
Ja jag såg det... Hade jag letat E32:a hade jag ringt direkt o kollat läget. Förefaller osannolikt att den gått så lite. Å stämmer allt, ja då är det bara att skynda fynda! |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Skulle jag inte redan äga 7 bilar skulle jag slå till direkt!! MVH Patrik |
|
Ja, jag är egentligen inte ett dugg intresserad av bilen men jag blev lite paff när jag såg annonsen och insåg att bilen är svensksåld! Som sagt, den ser ju jättefin ut på bilderna! Nån här får ringa och kolla :) |
|
|
Hon kanske har missat en nolla i slutet på miltalet? ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Låter för bra för att vara sant.Ska ringa henne i dag. Stämmer det så köper jag den! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Bilen såldes på en halvtimme! En riktig pärla tydligen! F*n också, den hade jag velat ha!:( The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
| Bilen såg onekligen fin ut på bilderna. Vad är en sådan egentligen värd? Personligen anser jag att 25000 är billigt för en sådan bil. Med tanke på miltalet borde man ju få en entuisastbil som man i princip inte behöver göra något ting med. Jag gillar de äldre modellerna så jag hade nog kunnat tänka mig att betala betydligt mer. Eller är det helt enkelt så att E32 helt enkelt fortfarande är för ny för attrahera "äldrebilsentuisaster"? | |
|
Verkligen svårt att värdera en sådan bil, värdet den har är ju egentligen högst personligt för ägare. 735:an är ju näst minst i kullen, hade personligen gladeligen betalat minst det dubbla om bilen hade varit en 750! Bara att gratulera till någon ute i Sverige som troligen gjort sitt livs bästa 7-serie-affär!!! Hoppas vi får höra av den nya ägaren här på forumet! |
|
|
Vad var det för bil? Skriv gärna lite info för oss som inte hann se annonsen.. hann någon spara ner bilden? Synd att man missade :(((( Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Det var en BMW 735iA -89 troligen luxorbegige som enbart hade rullat 4200 mil och såldes för 25 000 kr. Säljaren var en kvinna. Väldigt kort annons. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Ja asså, den kostade säkert 450000kr när den var ny. Och har gått inte ens 5000mil sen dess. Den måste således kännas som ny att köra. Så om man då försöker bortse från att nyare och modernare bilar kommit ut på marknaden sen 1989... Ja ujuj. Vilken bil! :) Det hade säkert gått att sälja den för 40-50k med "rätt" köpare. mvh |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Vad man ofta luras av betr. låmilare, är ju att gummibussningar och dylikt åldras ändå trots att bilen ej rullar. Sedan vet man ju ej om detta ex stått i garage eller ej när den inte har använts. De låga milen behöver ju inte betyda att motorn är helfrisk heller, då den mår bäst av att kontinuerligt motioneras. Nä nu får jag sluta vara negativ, är bara avundsjuk på den lyckliga köparen!! MVH Patrik |
|
Fälgarna hade iaf gulnade emblem och nog såg det ut som lite begynnande rost nere på ena skärmen... gick dock inte att rättvist avgöra skicket utifrån bilderna ;) /Olof |
|
|
Nej visst, även tiden kan ju ha inverkan på diverse bensinpumpar, stötdämpare, fjädrar etc. Men man har ju köpt sig själv de rätta förutsättningarna för så lite krångel som möjligt iaf. Faaen... vad jag skulle vilja ha en sån lågmilare. Å andra sidan får man väl ångest när man väl åker med den... p g a att det blir mil på mätaren. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.