|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Mugge: Förvisso, men det är ju ytterligare ett "orosmoment" för tjuven, o ju längre han behöver sitta o dona för o få igång bilen dessto större är chansen för upptäckt eller att han ger upp...Har man inget larm i sin bil tycker jag att man skall aktivera "Code spärren", den lär ju stoppa de som stjäl en bil för nöjesåkning, de proffesionella tjuvarna tar din bil oavsett vilket larm eller vad du nu har... | |
|
Every little bit counts som någon sade. Men dessvärre krävs det inga sofistikerade metoder för att komma runt Code spärren. Givetvis ska man aktivera alla system, men man ska nog inte tro att enbart CODE spärren ger något större skydd. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Om någon undrar så är min 528:a fortfarande inte hittad... Ingen som sett en slaktad/brunnen/demolerad E28:a någonstans? /Martin |
|
|
Lyfter min tråd lite... Räknar egentligen inte med någon respons men man kan ju alltid fråga; Ingen som sett något skulle kunna vara min försvunna bil??? /Martin |
|
|
Nu har snart ett helt år gått och bilen är inte återfunnen. Även om jag i och för sig inte går omkring och sörjer den längre skulle det vara intressant att få veta vad som egentligen hände med den... Slaktad, bränd eller körd över kajkanten... vem vet? /Martin |
|
|
Nu är det mer än fyra år sedan bilen försvann. Har inte ägt eller kört en BMW sedan dess :-( Har funderat en del genom åren på hur det är möjligt att en bil bara kan försvinna i tomma intet... Om man spekulerar i att en bil blir fullständigt utbränd på en parkeringsplats, gör polisen några försök att identifiera en sådan bil? Någon som vet? Chassinumret borde ju gå att hitta även på en bränd bil. /Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.