|
|
|
|---|---|
|
Länk Blir ju lite nyfiken när de är så billigt, nån som vet nått om den bilen? BMW CS #5139 | |
| Har du ringt? | |
|
Jag blev också nyfiken på den, men dessvärre fick inte jag tag på säljaren.. kan ej nås för tillfället.. försökte både idag och igår.. Eftersom miltal ej är utskrivet så antar jag att bilen rullat närmare 30000mil.. de blir väldigt trög sålda då speciellt eftersom det finns gott om skruvade 17000milade exemplar (fördommar) ;) Men en 750 rullar ju lungt 60000 utan problems.. |
|
|
Tog ett faxutdrag: verkar ha varit lite lite snabba ägarbyten Avställd, körförbud sedan 2005-12-01 Enkla brister, noterad mätarställning 2004-09-27 280913 km Tror även den bilen har diskuterats här tidigare, får se om jag hittar tråden. BMW CS #5139 |
|
|
Länk Tror de är samma bil som omnäms som provkörd på sida 2 i denna tråd BMW CS #5139 |
|
|
Den bilen är en skrot hög. Massa grejer som inte funkar som de ska. En gipsy säljer den=fiffel fiffel. |
|
| OT det står en E38 750 på vår gästparkering med punka. Den har stått där över en vecka med p-böter, synd om någon börjar titta för mycket på den. J.L i balltorp, du som har lite koll, kanske någon på forumet vet, reg. börjar på UTWxxx. | |
|
Kollade på den nyss, samma bil som var till salu på powerbörsen för några månader sedan. Ser lite ledsen ut, hoppas nån räddar den.... BMW CS #5139 |
|
HZRobban |
"Enkla brister, noterad mätarställning 2004-09-27 280913 km" Skönt att den gått 4000 mil mindre 2 år senare :-) Miltal: 20 000 - 24 999 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.