|
|
|
|---|---|
|
Tjena.. Undra vad ni på forumet tycker om svarta fälgar med polerad kant till en sterling silver 540 med m-paket... e34:a Fälgarna i fråga är ASA RACING GT BLACK 18" Länk Är lite tveksam om det kommer se "dumt" ut eller lite fräckt?.. Så säg vad ni tycker.. gärna om ni har några bilder att hänvisa till.. =) | |
|
Funderar lika mycket som dig.. har en e46 silver met.. Du har inte hittat någon bild på någon silver bil med liknande fälg? |
|
|
Nä jag har som inte hittat direkt nå bra bilder på silvriga bmw:s med svarta fälgar.. På andra bilar kan de ju va hur snyggt som helst men skuller behöva råd angående just en bmw.. Hade tidigarebeställt breyton magic racing kopior till bra pris men efter att ha väntat 6 veckor så avbeställde jag dom.. Nåja.. måste leta vidare om jag hittar nå bilder.. |
|
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Mvh www.stylabilen.se |
|
| Det är mycket snyggt i mitt tycke. :) | |
|
Bilderna som Razvan Terme länka till var ju sjukt feta =).. andra bilar än vad jag har och andra fälgar.. hmmm.. ? Går och väger mella att beställa sådana där fälgar.. ja får se hur jag gör.. |
|
|
Bmw 540ia: Jag tror att det kommer se snyggt ut, eftersom du har M-pkt. Är din bil dessutom sänkt så kommer den se brutal ut :) Satsa på dom våga va annorlunda, det är min åsikt. Mvh, Jan. |
|
|
har paketet (kjolar, bak kofångare å front) i samma sterling silver som resten av bilen, cleant? men har ju svarta lister efter dörrarna och på kofångarna så tror det blir bra.. Bilen är sänkt lite åxå så.. Funderar starkt på mega ljus toning av rutorna rumt om.. Men nu är det bara vad däck dimension man ska ta.. ? fälgarna är 8 tum breda.. Vad kör ni på för dimension på 18"x8 till era e34:or?.. 235/40 -18? 225/40 -18? har i nuläget 235/45 -17 och tycker det ser rätt bra ut.. kanse t om bättre när dom är rätt slitna.. Tacksam för svar |
|
| ingen sopm rullar på 8" breda 18" på en e34:a.. ? | |
|
Silverbil med Svarta fälgar är GRYMT snyggt. Stilrent och kraftfullt. Alla bilar kan ha silver/alu-färgade fälgar, men svarta fälgar på silverbil funkar bara om det är "rätt". På din kommer det nog att se "rätt" ut. Go for it! Det skall vara så det tar 3 sekunder innan man uppfattar att det var alu-fälgar. Det är då man vänder sig om och tittar igen. Att bara ha stora fälgar är lite för enkelt. //amullo --- |
|
|
Verkar ut som att dom flesta tycker jag ska shoppa black rims.. ha ha Ska göra det och sen försöka fixa nå bilder på nätet som jag kan länka till så ni får se resultatet.. enda jag fortfarande klurar på är vad för däck dimension som ser bra ut på dom.. rätt bredd och rätt profil.. |
|
|
Jag har Breyton magic racing som är svart lackade på min e46a och jag e sjukt nöjd med resultatet :-) kolla min länk nedan |
|
|
På Den svarta 8x18 med 235/40 18, nästa gång 245/40 18, på den röda 245/40 18, 225? Det har man på vintern, eller möjligen på 15" sommar, då på 7" eller 6,5", ska du ha 8x18 runt om? Kör 245 runt om då, snyggast, handlar det om 9X18 eller bredare bak välj 265 eller bredare, vid 285 behöver hjulhuskanten garanterat masseras, det behövs inte för 265. Svarta fälgar är snygga, om man sparar kanten i silver/polerat. Mvh Stephan |
|
|
Jag tycker det är mycket mycket snyggt!! Skulle själv gärna vilja ha 4stycken.. Simma lungt! // Sjöling |
|
|
jonais.. den var sjukt fet.. Mkt fetare än när fälgarna var i silver.. :) Bara jag nu får mina svarta fälgar snart, så ska jag försöka fixa bilder.. Tack för all hjälp.. |
|
| b.m.w 540ia: Om du har bilder så vore det kanon om du kunde lägga upp dom eller skicka dom till mig. Har funderingar på att köpa just den fälgen till min bil. Tror det skulle funka med islandsgrön och svarta fälgar eller vad tycker ni? | |
|
Nu såg jag bilderna på bilen med fälgarna på Länk Hmm tror jag väljer nån annan modell trots allt. |
|
|
Svarta fälgar på en silverfärgad bil kan gå bra om man har shadow line (svarta lister) tycker jag. /Gunnar /Länk |
|
|
har precis köpt 4 stycken asa racing gt black fälgar. de ser ut snygg men jag har inte lagt på bilen än nu kommer bilder snart... annars Länk suats |
|
| upp med bilder på bilen med fälgarna! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.