|
|
|
|---|---|
| HEJ! min kompis har ett undligt fel på sin färd-dator.har bytt givare för yttertempratur,+spaken för färddatorn.den lever sin egna värd,skiftar till utegrader o sedan till bensinförbrukningen,varje gång han startar bilen?men inget händer när man trycker in knappen färddatorn varför?har provat o ta bort minus polen en halv för att nollställas,ingen förbättring där.tacksam för svar ni som kan.mvh dicka o. | |
Amethyst |
Jag har problem med att räckvidden kommer på klockans plats när man trycker på spaken, Och på sin egen plats då. Nolla batteriet hjälpte inte mig heller. |
Amethyst |
Jag har löst detta, Jag och din vän har råkat hålla inne knappen på spaken. Håll den inne ca 7sek så står det "PROG 1----" Då trycker du på det som ska komma först vid spaktryck tex klockan, efter det står det PROG 2--- alltså på andra plats osv upp till 12e plats. Så man behöver bara ha tex 3 saker att visa i obc displayen om man vill, När du är klar så tryck på set tror jag den heter längs upp till höger. Mvh Kalle BOOM BOOM BASS |
| amethyst!det är en e39 vi pratar om?skulle det vara likadant som e34?mvh dicka.o. | |
|
Ska finnas något liknande till E39 och jag har för mig att det t o m står omnämnt i instruktionsboken. ___ //Ulf |
|
Amethyst |
SORRY DÅ! BOOM BOOM BASS |
| fick höra att det sitter batterier bakom vdo.mätarhuset,stämmer det?kan det vara de som spökar så att inte färdatorn inte fungerar,eftersom den har hakat upp sig?mvh dicka.o. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.