|
|
|
|---|---|
|
Hej allesammans Sådärja, då är man äntligen hel som människa: För ett par veckor sedan införskaffade jag efter långt letande en Zäta, närmare bestämt en Z4 3.0i av 2005 års modell. Tyvärr har jag inte hunnit ta några bilder, antingen har jag jobbat eller så har jag suttit bakom ratten och jagat kurvor. För att uttrycka sig i klartext: Vilken j-a härlig bil! Bor ju lite söder om de flesta av er och har alperna runt knuten. Südtirol och/eller Dolomiterna blir nog mitt nästa mål, kanske redan nu till helgen. Annars ska man väl hinna med både Österrike, Italien, Schweiz, Franska Rivieran, Spanien, Nordschleife, gamla Svedala och... ja, hur tusan ska man hinna med allt? Bilen är Sterlinggrå med svart skinnklädsel och så när som på ett navigationssystem är den fullutrustad med godis som ///M sportchassi, ///M sportstolar, xenon, larm, stora stereon med CD-växlare, kort sagt det mesta man kan tänkas behöva. Bilen är i sig rena drömmen men ända funderar jag redan på en diskret sänkning, spacers, 19" och lite annat gott och blandat. Naturligtvis lägger jag upp lite bilder så snart jag kan. Den som är här i krokarna är naturligtvis alltid välkommen att höra av sig, annars vore det kul att kanske träffas i Stockholmstrakten vid tillfälle. Hälsningar Peter | |
|
Gratulerar! :D Hurdant väder har ni där nere? /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
| Fråga inte... :( | |
| Välkommen till flocken ! | |
|
Här kommer en länk till de utlovade bilderna: Länk |
|
|
Jäkla fin! Grattis |
|
|
Lägg upp den på garaget nuuu, måste ha fler z4 dä ju ;), fräch för övrigt! :) |
|
|
Sådärja, nu har jag lagt upp ett par bilder, se min signatur! My precious: Länk |
|
|
...och glöm inte att kommentera och rösta (positivt ;-)! _________ |
|
|
Välkommen till Z-flocken!! :-) Bilar under 300hk = nej tack!! /Caspar |
|
| Aaah, mycket fin! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.